•  

Online ketenmanagementsysteem

Maatwerk systeem wat feilloos aansluit op uw doelstellingen, organisatie en bedrijfsprocessen

Met een online ketenmanagementsysteem (ook wel Supply chain management system kortweg SCM) van Segestia, bent u in staat om uw integrale stromen als materialen, financiën en informatie te coördineren en verder te optimaliseren. Het systeem regelt de logistieke activiteiten, het operationeel management, inkoop en voorraadbeheer, de informatieverwerking, CRM, financiering en planning. Dit biedt tal van voordelen voor alle betrokken partijen:

  • Het reduceert logistieke kosten, versnelt het communicatieproces en zorgt voor inzicht, waardoor medewerkers proactief kunnen handelen.
  • Er wordt tijdswinst geboekt doordat de betrokken partijen met hetzelfde systeem werken, waarin zij altijd over realtime informatie beschikken.
  • Planning en voorraadbeheer wordt eenvoudiger. Dit alles draagt bij aan een hogere klanttevredenheid.
  • De efficiëntie wordt vergroot en de foutenlast wordt verlaagd. Dit verhoogt de kwaliteit van de beschikbare gegevens.
  • Het systeem maakt de administratieve werkzaamheden gedeeltelijk overbodig..
Deze voordelen leveren u een grote efficiëntieslag en kostenbesparing op.

Samen met u brengen wij de mogelijkheden in kaart om het systeem zo optimaal mogelijk in uw processen te integreren. Het grote voordeel van een online SCM van Segestia is dat deze op maat aansluiten op uw wensen en processen in plaats van dat u zich moet aanpassen aan de software. Daarnaast is het systeem onafhankelijk van dure ERP systemen inzetbaar en volledig toegankelijk via een webbrowser. Uiteraard kunnen wij het ketenmanagementsysteem ook koppelen aan uw huidige systemen. Daarnaast is het mogelijk om het online ketenmanagementsysteem te combineren met een online bestelsysteem voor uw klanten.

Met een online ketenmanagementsysteem van Segestia werkt u met maatwerk software wat feilloos aansluit op uw doelstellingen, organisatie en bedrijfsprocessen.

Online bestelsystemen en product configurators

Met een online bestelsysteem kunnen uw klanten nog makkelijker en efficiënter bestellingen plaatsen. Maar ook extra's ter inspratie en informatie behoren tot de mogelijkheden. Omdat uw bestelsysteem online beschikbaar is, ervaren uw klanten meer bestelgemak. Dankzij een overzichtelijke vormgeving met een intuïtieve bediening kunnen uw klanten direct aan de slag.

Voordelen van een online bestelsysteem:

  • Het bestelportaal is online beschikbaar en daardoor altijd en overal toegang. 
  • Uw klant stelt zelf een product of bestelling samen, waarbij niet mogelijke combinaties zijn uitgesloten en invoer direct wordt gecontroleerd op geldigheid.
  • Klanten krijgen een eigen portaal waarmee ze hun eigen account, bestellingen en facturen kunnen inzien.
  • Klanten kunnen gemakkelijk een product of dienst terugvinden dankzij filters en zoekfuncties.
Dit resulteert in het 24/7 ontvangen van bestellingen, een overzichtelijk besteltraject, hogere klanttevredenheid en minder invoerfouten.